Trött, så trött.




Min älskling sover än en gång som en liten ängel.
Själv har jag städat, plockat och fixat med massa tavlor o bytt gardiner.
Sjuk e vi dessutom.. Mio hostar en massa och jag med.. Snoriga o grejer =)
Idag så var mamma här, och Mio blev såååå glad när hon kom!
Han älskar verkligen sin mormor.
Idag passade jag på att duscha och gå med sopor, slängde ut lite skit i frådet också.
Man behöver lite avlastning ibland.. Nu ska jag börja jobba nästa vecka också.. woohoo..
Nej men det ska bli skönt, jobbigt bara att jobba natt då jag måste skaffa barnvakt till mio.
Folk har ju sina egna liv liksom.. Men får se hur det går.. Mamma ställer ju upp, lasse också =)
Det går nog att pussla ihop på ett eller annat sett..
Nej nu ska jag skura mitt golv! Hare nice tills nästa gång.

Kommentarer
Postat av: mamma

och jag älskar den lilla trollungen!!! Han är så härlig! Puss på er båda!

2009-10-18 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0