Beautiful



Hjärtat slår tyst och stilla.
Du andas tungt och gör något konstigt litet ljud ifrån dig.
Du suckar och kryper ihop som en liten ängel i Guds famn.
Du kom in i vårat liv som en stjärna faller från himlen.
Du kom med massa skrik och tårar.
När du kom så föll mitt hjärta, så djupt in i dig.
Det finns inga ord som beskriver vad du betyder för mig.
Tillsammans så skapade din far och jag dig.
Och tillsammans ska vi göra vårt bästa för att uppfostra dig.
Dina ögon är spegeln till ditt hjärta. Jag ser kärleken i dig.
Du är det finaste som finns, och vad kan man säga än att jag bara älskar dig! <3


Vi skapade något fantastiskt, Vi gjorde något underbart.
Och han finns varje dag och väntar på dig.

Love <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag håller med dig! Att han finns i mitt liv gör mitt liv så rikt!!Han är en underbar liten kille! Och du med min älskade dotter! Massor med pussar till er båda!

2009-10-11 @ 09:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0