Mamma



Det krävs mycket för att riktigt veta vad kärlek är.
Tålamod, någon som står ut med alla sidor, även de dåliga.
(För de har vi alla ett snepp utav)
Styrka, att kunna vara stark när den andra känner sig svag.
Mod, att kunna säga sanningen även om det gör ont att höra just då.
Tillit, att veta vart någon finns när man behöver just den.
Hoppet, att ha hopp om att allt blir bra.

Jag har allt det där.

Du stod ut med mig när allt var som tuffast.
Du stod vid min sida när allt var mörkt.
Du kände min smärta och gav aldrig upp när jag trodde hoppet försvunnit.
Du gav mig din styrka när jag kände mig svag.
Oavsett vad så gav du mig din tillit, du visste vad jag kunde.
När jag var på väg åt fel håll, förde du mig tillbaka på rätt.
Du gav mig det jag behövde mest.
Du fanns bara där.

Det kallar jag kärlek. Och ingen kan någonsin ge mig det hon gett mig.
Vad skulle jag göra utan dig, du är halva jag. <3 Mamma.

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade unge nu gråter jag igen....Du har så mycket fint inom dig, så mycket att ge,kommer alltid att finnas här för dig och Mio! Älskar er så det gör ont!

2009-11-08 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0