God morgon!


Jaha, i morse va jag då ute med Mio och hundarna och Rambo förstårs.
Människor runt omkring tittade lite konstigt.
Ute med barnvagn 2 hundar och en katt =)
Söta lilla Rambo, jag blir så kär i henne.
Hon kanske får följa med mig hem istället =) Tycker om henne så mycket och hon e precis som mina vovvar.
Då blir det som att man skulle ha 3 hundar! Men vadå, hon kan hålla mig sällskap på ensamna kvällar!
Gullkisse!

Nu kommer Mio o ska skriva lite....

jhsca µ,.sa  k. ,  µ 00  njkg               m,hnm äåäåk
ljfyf586kmjgvfcv


haha, inte för att jag förstår så mycket men men..
Och sen vissa människor som läser min systers blogg...
Ta och fråga mig el Jerry om ni vill ha något att prata om !!! TACK!

Kommentarer
Postat av: Angie

hon e nästa lika gulligull som min bejbi.. dom kasnke kan bli kompisar? ;)

2009-06-08 @ 10:22:31
URL: http://angeeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0