good night sweet heart, well its time to go.

Kvällsrundan.

Ont i halsen = jag har nog tillslut blivit smittad med denna förbannade förkylning.
Städat o packat som en galning idag. Hittade gamla texter mm.
Bland annat en sång , den lyder så här.  "Magic woman, magic man, magic friend"
Resten får ni lista ut själva. 2 andra förstår. haha. Det va tider det.

Mio fick vara hos mamma några timmar idag, det tycker han e kul.
En riktig mormor gris. =) De e skönt. Bra att han e glad o social o inte sur o grinig o bara vill va hos mamma.
Haha, de e väl typ tvp tvärt om här. Mio e en riktig pappa gris.
Han har sagt mamma 3 el 4 gånger typ. men pappa hela tiden!

Har mina vovvar här idag, JÄTTE MYS.
Flaya har blivit så mammig igen. Gullhönan.

Ne nu ska jag inte sitta här längre..
Ska gå o kramas med min stora, feta , håriga .... vovve =) weeeiii..
(okej, så fet e hon inte!!)

*poff*



Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahahaha,ja den låten ja..Fy fasen hurru;)

2009-02-02 @ 09:07:15
URL: http://stoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0