Trött och sliten.

La nyss Mio för att sova, han såg så liten ut i den där stora sängen.
Bäddade in honom ordentligt, men han kunde inte riktigt slappna av.
Men nu för några minuter sedan så somnade han.

Jag dåra, hmm...
Va idag/morse uppe tidigt. 7.30 bussen till stationen, tvingade min syrra att följa med =)
Hon är ingen morgon människa, men världens bästa syster. Så självklart följde hon med.
Åka själv (nej tack) Ni vet ju det där med konstiga känslor o skrämmande människor.
Iaf, vi hämtade nycklarna idag hos kvartetsvärden, han va rolig han.
Jag frågade
"vart ska jag ställa min barnvagn, med tanke på att jag bor 5 trappor upp o utan hiss, får man ställa den i porten?"
Han sa då
"Nej det får man ju inte göra"
"okej vart ska jag då ställa den?"
"Ja du, ställ den i porten"
Skrattade en del, Han var en sån där skön person som bara va så himla lätt att prata med.
Rolig, charmig, Trevlig o visste direkt hur man skulle bemöta människor på ett rätt sett"

Vi tittade på lägenheten, en stor fin 3:a. Och jag bara ÄLSKADE köket =)
Snart förhoppningsvis blir det in flytt.
Äntligen kan jag koppla av och va mig själv.
Att kunna gå naken i lägenheten utan att bry sig.
Att föra en massa liv på natten o inte behöva vara tyst för att ta hänsyn till någon annan.
Kunna * * * * * * med min man överallt o ingen stans. Skrika så högt man bara kan!
Ja åh, det ska bli underbart........ Han.. Fortfarande i GBG. Kom hem nu.

Tv, Tv, Tv... Ja devlesa. JM

Kommentarer
Postat av: Anonym

JOHANNA! Du är grymt pervers! Haha!

Då vet jag vad du drömmer om i alla fall XD Huset i Almunge hade nog varit perfekt för er två, haha.

Jerry är så jävla seg som åker runt överallt utan att lyckas med något på riktigt. Det är inte elakt menat, jag tycker synd om att han inte kan få det perfekt, men så är det kanske som morsan säger "vissa föds med tur & andra med otur" & Jerry har väl fått en del otur tilldelat sig.

Fast ibland får jag bara lust att slå honom på käften & ruska om honom så han vaknar & ser omvärlden.

Men jag antar att det inte är någon idé för mig att försöka, han skulle väl inte lyssna på mig antar jag, jag är ju bara hans dumma lillasyrra.

Hm.

Det slutar alltid med att jag skriver hur mycket som helst i en kommentarfan XD Ledsen för det XD Haha!

2008-12-28 @ 22:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0