Schitzofren och diabetes!


Man blir alldeles galen, eller snarare jag blir knäpp o allt det där.
Min diabetes spökar o mamma snurrar fingrarna utav oro.
Saken e den att som jag o jane pratade om. vi Gillar inte sjukhus.
Det är vitt, stinkande människor, medicin lukt. Gamlingar som hostar lungorna av sig.
Det föds, det dör, blod o allt det där andra. Mest av allt e det nog ensamheten i det där tråkiga vita rummet.
Jag har ju absolut inga problem med sprutor osv. En vana.
Jag tar min medicin som jag ska, äter frukost, lunch o middag.
Men ändå svänger sockret upp o ner. O jerry ska få en Guldmedalj som står ut med mig.
Det är som att ha PMS 24 timmar om dygnet, humöret åker upp o ner exakt hela tiden.
O man e sååååå jävla trött jämt o ständigt....... Skiiit.. O vikten, måste ju gå ner X antal kilo. suck.....

Jag vill ha en egen måne som jag kan åka till . . . . . . . .


Vardagen är väl som den e, livet är som en berg o dahlbana. Upp o ner.
Det är inte varje dag som man är lycklig o livet bara leker.
Jag har mina dåliga dagar där jag vill försvinna ner i marken med huvudet först. ( Strutsen)
Ne men, klart vi bråkar o skriker o att jag ibland vill åka bort o aldrig komma hem.
Men det är då jag tänker på dagarna som va förr.
O hur mycket jag bara älskade att höra hans röst.
Kommer ni ihåg när man sprang till mobilen o trodde att de va ett sms just från han,
man satt med mobilen i handen även på toa o gjorde nr 2, i duschen,
 o så blev man såååå besviken när det inte va det...
Saken e ju den att jag har fått han som jag sååå länge velat ha. Min prins.
Jag är hans fru o han min man. O mitt hjärta har alltid tillhört honom.
Men efter ett tag i ett förhållande så kommer man in i det här vardagliga.
Man vet precis vad som ska hända, när det händer. Man har sex ja hmm typ varannan dag. Resten utav tiden så tjaffsar man väl lite, eller säger inget alls. Man tar varandra för givet, tror att personen alltid ska finnas där.
Men fel.... Förr eller senare så finns det inte där o då e det försent...
o man skakar på huvudet o undrar vad som hände.?

Jag ska älska min familj idag imorgon resten utav mitt liv.

Jerry du är värmen i mitt liv. Utan dig fryser jag till is.
Always and Forever


Jane är kär i tomten... Stackars lilla barn. =) Hihi.... Björnkram

Kommentarer
Postat av: Jane

Vad i helvete?

Vaddå att jag är kär i tomten? :O

Vad sitter du & diktar du ihop för lögner om mig för? Jag tänder verkligen inte på håriga feta gamla män XD Det är nog du som tänder på konstiga män (jag menar, titta på min brorsa).

Så du! Du ska få tillbaka för att du försöker sprida falska rykten om mig & tomten! XD Moahaha!

smider ondskefulla planer

2008-12-28 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0