Glöden.



Jag står på balkongen och röker (fast att jag borde låta bli)
Ciggen glöder och jag funderar på all läxa, uppgifter som jag borde göra.
Men jag är trött, Ryggen värker, mina ögon vill bara stängas, Lilly klättrar på mig.
Och det bästa, Min lilla ängel, han som ligger och sover i rummet alldeles bredvid och snusar så sött.
Så lugnt och fridfullt.

Livet kan ha ovanliga tvistar ibland, jag räknade inte med detta. Men det är rätt underbart, rätt faschinerande.
Man känner ruset utav lycka bubbla till i magen. Det pirrar.. En härlig känsla.
Livet har precis börjat, äntligen kan man få må bra.
Mitt socker ligger hyffsat, förutom när jag äter massa bullar som man bakar. ´
Då kan det hoppa iväg liiite. Men allt ordnar sig tillslut.

Jag har dom allra finaste i mitt liv, och nu kan det bara bli bättre.
Josefines son, Moster guldklimp, han bara växer.
Mio pratar en massa. Han satt bredvid mig i soffan ikväll.
La handen på mig o klappade mig, titta upp och sa "mios mamma".
Sen kramade han om mig.
Mitt hjärta smälte. Jag blev så varm inombords. Han är mitt liv. Vackra prins!

Idag var vi på barnensdjungel, Mio hade så skoj, och jag med :P Vi klättrade upp överallt.
Lite läskigt tyckte han att det va, men han hade så roligt =)
Han bara skrek rakt ut när han såg alla barnen.
Sen åt han pannkaka, men ville hellre ha mormors pasta :P

Nä, nu måste jag försöka göra lite nytta. Take care

Kommentarer
Postat av: Josefine

ååh mosters lilla fis. Kärlek!!

2010-02-07 @ 21:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0