I just wanna know.


Aldrig i mitt liv har jag älskat någon som du.
aldrig i mitt liv har jag kännt mig så hel förut.
Aldrig så förälskad, aldrig så pirrig aldrig så kär.
Från första stund så älskade jag dig.
Från första stund så tillhörde mitt hjärta dig.
Jag visste att vi kunde få något fint ihop.
Jag visste att ingen kunde älska dig som jag.

Men något förändrades.
Och alla glada minnen blev till dåliga.
Alla skratt blev till skrik.
Allt de bra blev sämre....

Något inom mig visste att det kunde bli bättre, att vi kan fixa det här.
Månader gick, och ännu mera bråk och skrik.
Vi svek varandra på varsitt sett.
Varannan dag så hatade jag dig, Ville bara att du skulle lämna mig.
Men samtidigt älskade jag dig, för att du är du.
Ingen kan säga att jag inte försökt, för jag har gjort allt i min makt för att det ska bli bra.
Jag e bara så less på att bli sviken.
Men mitt hjärta kommer alltid att älska dig. <3 Always and forever.


När jag svor att jag skulle älska dig i nöd o lust var det på riktigt.

You and I are better of apart.
I hope I'm strong enough
To mend my broken heart




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0