Dagarna går.

Och man blir nervös.
Jag blev rädd igår.
Hade städat en himlans massa plockat ur Mios rum o allt.
Och sedan lagt min lill kille.
Hängde tvätt osv. Satte ut en annons på blocket och fick en insulin känning.
Jag har ju typ döds ångest, med tanke på att det går så snabbt.
Om man ramlar så måste man få hjälp snabbt.
Annars så kan man få hjärnskador eller till och med avlida..
Och det har jag ingen lust med.
Men jag ringde mamma,  och pratade med henne.
Sen kom angelica o johnny så då var det ju lugnt.
De vet vad de ska göra om något händer.

Jag skulle göra vad som helst för att slippa det här.

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Jenny

Stackare.. Du kan inte ha det lätt med detta..!

2009-09-04 @ 15:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0