Ingenting alls.




Det gör ont, mina ögon värker och det gör ont.
Jag kan inte gråta, just för att stoltheten förbjuder mig till att vissna.
Jag svek mig själv, något otroligt. Det gör mig mest arg.
Jag gick egenom eld och vatten, berg och dalar.
Men vad hjälper det när någon annan själv inte vill?
Jag svek mig, min själ mitt egna hjärta.
Jag svek mitt självförtroende, Det ramlade ner i det där stora svarta hålet
som man iaf försökt hålla sig borta ifrån.
Men vad hjälper det, Det där svarta börjar bli alldeles för bekant för mig.
Kanske ska acceptera det hela o stanna där.
Alltid är det något.
Men jag gråter inte längre.
Kärleken den finns, men själen är borta.
Så mycket svek, och så många skador redan gjorda.
Vad gör man? Vad väljer man ?

Jag är en sån jävla psykolog vad det gäller alla andra.
Kanske ska vakna upp och börja lyssna på sig själv.
Sina egna råd. Kanske acceptera den man är och börja leva.

Vill också ge Min lilla Ali och syster yster en puss! I Love yah!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tror att du vet själv innerst inne vad som är rätt. Lyssna till ditt inre, du e bra på det här.. Hitta dej själv och lita på dej själv!

2009-10-15 @ 21:09:21
URL: http://stoone.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag tror att du vet själv innerst inne vad som är rätt. Lyssna till ditt inre, du e bra på det här.. Hitta dej själv och lita på dej själv!

2009-10-15 @ 21:10:43
URL: http://stoone.blogg.se/
Postat av: Josefine

"Kärleken den finns, men själen är borta.

Så mycket svek, och så många skador redan gjorda.

Vad gör man? Vad väljer man ?"



ord som går rakt i hjärtat på mig..

2009-10-16 @ 08:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0