Då är väl snart veckan slut.

Hej hopp!
Mamma är i spanien med jobbet. Och jag saknar henne så mycket. Mio också såklart..
Jag blir knäpp. Mamma e juh min bästa vän och utan henne känner jag mig rätt ensam.
Jag kanske struntar i att flytta och bor här hela mitt liv =)
(det skulle nog inte min mor vilja förstårs)
Jag har haft hundarna och Mio hela veckan, Så fort hundarna ska ut så måste jag ta Mio med mig.
O eftersom att Mio somnar vid 19- 19.30 på kvällen så blir det bara en kissis för mina stackars voffsingar.
Det blir lite trist, det har juh regnat också hela veckan, suck...
Jahapp, vad händer mer då... Idag kommer Danne hit och gör oss sällskap!
Det ska bli trevligt. Hur det än är så e det ganska skönt för både mig o hundarna att gå utan mio någon gång.
Jag måste konsentrera mig så mycket på honom att hundarna hamnar lite efter..

Hare

Och du, jag vet att du spionerar på mig Angie!

Kommentarer
Postat av: Angie!

Nej, det gör jag inte.. varfört tror du de?.. Jag bara råkar hamna på din sida ibland.. haha

2009-06-06 @ 14:39:24
URL: http://angeeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0