Okej, livsäventyret med my magic man!


Det var en gång en jätte lång historia som jag inte minns, utav någon anledning.
Så jag tänkte göra den kort, 1 Magic man, träffade en magic woman och en magic friend.
3 Personer o massa magi, det kunde inte blivit bättre.
(nu tror jag de flesta misstolkar det jag skriver, men prata på ni det e okej)

1. film den lilla kycklingen.
Massa öl o vin, en kväll inne i stan på en "porrklubb"
Massa spya och mc donalds mat.

Som sagt minnet är bra med kort, men vad förväntar ni er när man gjorde det man gjorde.
Daniel du tvingar mig till det här.. Oj oj, skvaller blaska. Haha..

Nej nu börjar jag bli lite trött..

i veckan så är jag hemma på grund utav att min "piiiiiip" inte mår så bra, Har en del uppgifter jag ska göra och gå på återkontroll den 5/8..
Snart är sommaren slut, det är fan snart augusti.. Helt galet..

Okej, idag köppte jag 20 filmer, jag försöker hinna ikapp 2 människor, men vilket lär bli omöjligt.
Jag har inte ens sett hälften utav alla jag redan har...
Men det är rätt skojjigt.
En liten utmaning mitt i livet så här..

Saknar mina vovvar, känns tomt utan er här.. Fan, har haft Flaya sen jag var 14 år.
Känns som en evighet. Min lilla bebis.
Jag får nöjja mig med Rambolina istället.

Puss på er.

Och God natt magic man...

Kommentarer
Postat av: Angie

Jag är lite mobbad.. :(

2009-07-30 @ 08:08:31
URL: http://angeeliqa.blogg.se/
Postat av: Jenny

Magic friend följer din blogg, bara så du vet!:)

Blir lika glad varje gång du skriver nått om gamla minnen<3

2009-07-30 @ 14:02:32
URL: http://stoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0