Sanningen.



Visst, ja kan verka ganska så ointresserad ibland eller snarare rättså.
Jag vet varför, jag orkar inte, vill inte, eller så har jag bara ingen lust.
I slutet så finns de ändå inte kvar. Jag vill inte bli vän med någon.
Som ändå lämnar mig i slutändan.
Jag umgås med Jane, där har vi en människa jag vet inte skulle bara skita i en.
Hon är som jag, och jag är som henne. Vi e ganska lika. Och jag trivs i hennes sällskap.
Vi pratar om "allt" i stort sett. om hemlisar också =) Massa skoj.
Du o jag diego, o tack för att du tog bort bananerna. SKAVSÅR!

Nej men så här är det.
Jag vill inte umgås med någon som umgås med mig när de inte har någon annan att vara med.
Någon som hör av sig när det passar, o säger att de ska hälsa på med så plötsligt kommer något annat i vägen.
O jag sitter som en dåre o väntar en hel dag. Men jag är dum, alldeles för dum och godtrogen.
Därför väljer jag bort en del.  Jag vill ha allt eller inget. O ibland blir ja behandlad som skräp.
O det är jag trött på. O med all säkerhet så snackar alla människor någon gång skit om någon annan.
Det finns överallt, jag vill bara inte vara ibland det.

Vissa människor tål inte att jag är tillsammans med Jerry. O väntar bara på dagen det tar slut mellan oss så att dom får rätt. När vi blev tillsammans så slog de ju vad om hur länge vi skulle "hålla" " 2 mån. Typ el?
Men där har ni fel, Visst har vi vissa stunder då vi inte e fullt så kärleksfulla mot varann o att man ibland vill kasta något hårt i huvudet på den andre. Men å andra sidan, problem o bråk har väl alla? Det hör till...
Men om jag fick så skulle jag gifta mig med den mannen varenda dag, om och om igen.
För så mycket älskar jag honom o jag skulle säga "ja" efter "ja" 300 gånger om dagen om det nu behövdes.
Det är bara så synd att människor inte kan glädjas åt oss istället för att försöka förstöra..
O nu alla som tror att jag Legat med 100 andra medans ja vart med Jerry.
Så sanningen är att det stämmer inte riktigt. Och dom som känner mig vet det! Resten skiter vi i.
O då snutten som går o säger att jag haft sex med honom när vi bodde på 21:an.
Det är bara patetiskt. Blåögd som jag var så TRODDE jag faktiskt att vi va BRA vänner.
Men ack än en gång blev jag blåst!  Det tog slut mellan mig o snutten för en anledning. O inte för att ja skulle pippa på honom för att "det är så kul att vara otrogen".
Tänk efter .. O sen om någon vill veta något om mitt liv så fråga. Jag har inge problem med berätta..

Ja, Jag o jerry hade ingenstans att bo ett tag, så vi bodde hos min syster.
Allt blev kaos när jag blev sjuk, allt hände på en gång.
Men tack vare Josefine o Bader så ordnade allt sig.
Nu bor vi i ett rivningskontrakt, men flyttar snart i mitten på feb. O där stannar vi.
Rätt trötta på att flytta.. Vi blir grannar med Ulf o Lotta, sen  har vi monica + familj där.
Jannica o sebbe flyttar förmodligen till bålsta också.

En annan sak också. Det som hände mellan mig o Jenny ska alla som inte har med saken att göra skita i.
Som sakt, det är mellan mig o Jenny. Alla gör  MISSTAG någon gång i livet. Ingen utav oss var en ängel.
Men Jenny va den bästa vännen jag någonsin haft, en underbar tjej o jag hatar inte henne.
Kommer alltid att minnas vår tid. (de mesta har vi ju skrivit ner) Det va den bästa tiden i mitt liv.
Jenny fick mig att börja leva. Hon gav mig styrkan o kraften att glömma det som varit o gå frammot.
Älskar Jenny för  det. O hoppas att hon alltid kommer vara lycklig.

Mitt hår har gått från svart till rött. min gulliga man sa att jag såg ut som en rysk ja ni vet vad.
Som tur e, är det inte hårfärgen han e gift med.
 Omväxling behövdes. Nu vill ja fixa mina naglar =P Fransk manikyr vill jag ha =)
Kan göra själv, men när mina naglar blir för långa så böjs dom..
Men om ja pussar lite på min man kanske jag kan få det =)
Fast å andra sidan fick han ju ett spel för 600 =P eller hur älskling =) puss puss ;) *flirtar*

Nu har jag planerat. Ska jobba så mycket jag kan innan sommaren så spar ja så många dagar ja kan.
För då kan ja va ledig så mycket jag kan i sommar o bara njuta utav den med Mio, O jerry =)
Diego o hundarna också =) O min syster =) som kommer att vara tjock då =) hahahaha..
Nä elak jag e.. Puss på henne.

Nu måste jag gå o göra nummer två. Ta min medicin o kolla på min bebis. PUSS

Kommentarer
Postat av: Josefine

elaka människa, du har oxå varit en tjockis förra året.. haha.. :P

2009-01-26 @ 09:17:53
URL: http://joosefinehansson.blogg.se/
Postat av: MIA

Jag saknar dig så.

2009-01-26 @ 18:38:46
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0