Om man har tråkigt.



Angelica : Jag är en fisk som kan flyga och tycker om att dricka diskmedel. =)

Johanna : Va? Jag också! Trodde jag va ensam i hela världen om att vara en fisk, o dricka diskmedel.

Angelica: Tydligen inte..Vilken tur att vi har varandra.
men ibland förvandlas jag till en flodhäst som är rosa med stora gula prickar.

Johanna:Oj ... då måste du gömma dig, de är värda mycket pengar o sällsynta.

Angelica: Jag vet, här om dagen fick jag en pil i rumpan, men jag kom undan ändå tack o lov.

Johanna:  Oj stackare, hoppas det gick bra, jag ska hjälpa till att skydda dig.
ja lovar. hur fattig jag är så skulle ja aldrig fånga dig.

Angelica: Bra vi fiskar håller ihop.

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni är lite knäppa!!!

Älskar dig ändå!!!

Puss på dig och mormors lille kille!

2009-01-31 @ 16:22:17
Postat av: Malin

Tackar!! Det är bra med oss!!! Man går in på publishme.se och sen in på designa din egen blogg....finns på framsidan bland populära bloggar...sen gör man sina bilder i typ photoshop!!!

Fika?

2009-01-31 @ 23:12:53
URL: http://rockmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0