God morgon!


Ätit frukost precis o pussat på Mio.
Så himla trött, inte sovit bra alls inatt. Urcha... Vill bara sova.
La mig på soffan i hopp om att sova bättre,
men det slutade med att man bara ligger o tänker på en massa.

Igår hade mamma Mio hela dagen drygt.
Känndes lite konstigt o istället för o vila så städade jag.
Knas man är.

Jahopp, igår kväll så var vi i bålsta hos Ulf o Lotta.
Trevliga människor. Ja gosade med Ruffsen =)
Vi tittade också på en villa/hus som låg några hus ifrån deras.
O bestämde att eftersom vi bor i ett "rivningskontrakt" som e ganska osäkert så flyttar vi dit.
Det va ett stort fint hus så om ja vill ha många barn så e det inte några problem =)
Vi ska skriva kontrakt, säga upp de här kontraktet o flytta. Trodligen sista helgen i feb/mars.
Jag är rätt så trött på att flytta nu så där stannar vi!
Min dröm om att slippa väsby o ha ett hus slår in =)
De e bara tråkigt nu när syrran får barn att bo en bit ifrån, men hälsa på varann lär vi göra!

Klockan 11.00 ska ja till läkaren, sen ikväll blire jobb.

Ha de , weeii, poff....

Bananer i mina strumpor Diego!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jobbar du kvar? Hos tessan?

2009-01-19 @ 17:23:47
URL: http://stoone.blogg.se/
Postat av: Jenny

jobbar du kvar? Hos tessan?

2009-01-19 @ 17:24:09
URL: http://stoone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0