Cocosbollen


Jora, den förtjänade jag efter att ha städat diskat o tvättat, packat ner massvis med saker.
Lagt alla gardiner i en påse som ska hem till mamma o tvättas.
Min maskin e ju rätt kass. Skönt å få en ny sen o en hel jäkla tvättstuga!
Fick kontraktet i dag så va o sa upp denna lägenhet. Skönt o slippa knäppa sigtunahem.
De smyghöjde hyran o påstod att de skickat du lappar om det. mjoo eller hur!

Jag ska ta mig fan bli polotiker el nåt. För som det e nu har man inte en suck att säga till om.
en i mängden liksom.

Jag ska slänga alla mina kläder. eller snarare, jag tror ja ska bli nudist.
Hatar att ha kläder på mig. Kan inte ha Jeans, för dom åker ner eftersom att min lilla rumpa e verkligen liten.
O nu när man går ner i vikt så blir den ännu mindre. Mjukisar e de nya modet här hemma!
Bekvämt om inte annat.

Mina grabbar e förkylda båda två.
Jerry smittade Mio och tack o log har jag inte blivit påverkad. (vilket e väldigt sällsynt)
Jo spydde här om dagen o trodde ja blivit magsjuk men de e väl mitt socker som spökar.
Jag va uppe med Mio till drygt 2, han snorade o va så ledsen stackarn.
Han fick sova bredvid mamma i natt =) O en extra kudde så han låg lite uppåt.
Sen vaknade han o drog mig i håret o jag va sååå trött så ja tror ja skulle dö.
Men nu e jag pigg o gla! haha.

Sen den busungen, han vänder sig på magen o sen blir han skitsur för att han ligger på magen o då gallskriker han.
FAST att han kan vända tillbaka sig. Men det gör han inte. Nej nej.. Mamma ska, pappa ska.. Busfrö!

Nu ska jag skala potatis så hej svejs..

Diego, diego, diego.
Om du e snäll så delar jag min cocosboll med dig.

Det står att de e lätta att frysa in o lätta att tina upp.

mumms filibabba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0