God morgon!



Vaknade strax innan åtta utav att Mio låg o tittade på mig, Nån sekund efter tjöt flaya och i panik så klädde jag på mig och öppnade dörren. Flaya kutade ner för trappan och jag tänkte "shiit, hon måste vara skitnödig".
Men det va hon inte, bara väldigt väldigt kissnödig.
Mio fick gröt med banan till frukost. Mumsigt. Nu sitter han i sin gåstol och nynnar.. "mmmhh, mamm paapp" Ja något sånt. Jag har städat och plockat undan en massa saker. PAckat lite mer bestik och sånt.
Lagt ner saker som Mio ska ha med sig till sin mormor också.
Han ska sova över där inatt =) Och urch vad konstigt det kommer att kännas. Kommer sakna den lilla fisungen.
Ikväll ska jag och Jerry hem till Mats och Danne på fest, dom fyller år =) Det ska faktiskt bli rätt skojj.
Nej nu måste jag äta frukost, magen kurrar. Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0