Jahapp =)



Det går ganska segt att skriva här..
Blir inte allt för ofta längre.
Jag har mycket tankar och funderingar, men just nu behåller jag dom för mig själv.
Min lilla kille börjar bli stor, han e mammas hjärta! Världens goaste lill fis!
Jag har gjort en del val, och dom valen har jag gjort alldeles själv.
Jag tror på karma. Varför då göra det värre.
Jag går vidare med styrkan bredvid mig.
Och samtidigt som vardagen rullar på så lär jag mig mer och mer.
Vad som är betydelsefullt och vad som inte är.
Det jag vet iaf, att man väljer själv vem man vill vara med.
Och man väljer själv hur man vill må.
Just nu är det bara bra dagar framför mig!
Jag börjar skolan, jag börjar bli jag igen !

Min framtid med Min underbara son är det finaste som finns..
Ett nytt år, en ny början på resten utav mitt liv.
Massor med lek, kärlek och skratt!

Älskar er! mest.. Hjärtisar!

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul :) Kraaam :)

2010-01-10 @ 13:11:36
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0