Tiden rinner lika fort som vattnet i bäcken.

Julen är här och julafton kryper allt närmare.
Så underbart med mörker o massa juleljus.
Min nya tradition är bingolotto på söndagar! Haha. men det är faktiskt rätt spännande.
(inte vunnit något än dock) men vem vet någon dag e de väl min tur.
Min lilla växer allt fortare, han fick en tand för x veckor sen. Han jollrar o daddar.
Min lille gulle gris. O föresten, Grattis Sanna o Paul till er lilla Davie. Sååå söt!
Kom hem snart så vi får se guldklimpen.
Hemma så går det väl rätt bra, börjar se ut som ett hem iaf :)
Min prins e ju o jobbar nu, som vanligt. Han skulle bara svänga förbi hemma, sen kommer han till mamma o sover här med mig. Ska vara här över natten, Alexander kommer imorrn. Mio har väl träffat honom någongång bara.
Blir väl inte så mycket när vi bor på olika håll.
Men imorrn så får de träffas, gullungarna i ett. ska ta lite kort så får ni se!
Ne nu måste ja kila. Take care

p.s Såg din kommentar Mia! Thanks. Puss unge! d.s

Ja devlesa JM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0