Oj det var länge sen nu!


Tiden den bara går och månaderna flyger förbi!
Vad har hänt, jo om några månader är jag färdig med skolan! (Sååå skönt)
Äntligen! Nu pluggar jag Psykologi B, sen i augusti börjar termin 3.

Mitt lilla hjärta har blivit stor. 3 år den 29 maj!
Han är det allra finaste som finns och jag är sååå stolt över honom!
Han lyser upp vardagen! Min sanna kärlek finns i den lilla kroppen! <3
Även om det har varit jobbigt under vissa perioder så är jag glad att jag har honom!
När jag ser på honom så ser jag så mycket mer än ett gulligt ansikte! <3
Mammas hjärta! PUSS


Vissa tankar snurrar i huvudet också, eller gör ibland och har gjort.
Vissa saker skulle jag vilja ändra på, men vissa ångrar jag inte alls!
Mtt hjärta har en plats och det kommer alltid att finnas där! Alltid!

Nu ska vi snart åka iväg och ta en tripp med hundarna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0