Framtid


Med Danska fruar i bakrunden ligger jag i sängen med datan i knät.
Så underbart härligt att kunna studera vart man vill.
Skolan går jätte bra, idag har jag suttit med tre fina damer och bara pratat.
Så fint när man kan träffa människor med stor åldersskillnad och ändå komma så bra överens.
Jag trivs och ser fram emot flera dagar med dessa människor.
Min plutt ligger i sängen och sover, han va så trött efter en lång dag på dagis och sen hem hos Chanelle för lite middag! Det är mys med riktiga vänner som man kan dela vardagen med.

Jag är lite snurrig just nu, och väldigt trött. Så det blir inte så långt idag, tankarna ligger på vila.
Dags att fortsätta med lite skolarbete!

Hej så länge och ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0