Hejsan !



God kväll!
Idag har jag och Danne farit runt överallt! DS och allt.. Kändes faktiskt skönt!
Man får lite mera perspektiv på saker och ting nu.
Det blir bättre, det känns bättre.
Jag sover bättre.  Livet blir bättre.

Mio äter lite bättre också! Älskar mammas mat =) Han får sitta o kladda alldeles själv. Min gosunge.
Nu ska jag o mamma ta oss ett varsitt glas vin och titta på greys sen.
Imorgon ska Mio till dagis som vanligt, Jerry hämtar honom där ifrån 14.30.
Jag och Daniel ska hämta hans nycklas till hans nya lya! Ska bli skoj o se hur det ser ut!
Är så glad för att du fick den! Det förtjänar du. Så det så!

Nu ska jag pussa på mina vovvar (o mamma ;) hehe )
Min bebis sover som en ängel.. Vi höres!  

tjiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0