Hej hopp allesammans.


Nu e det en ny dag som börjar.
Mio är sjuk, jätte roligt..
Det e därför jag inte vill att människor som e sjuka ska komma o hälsa på.
För det blir så att barnen blir sjuka då..
Väntar bara på att han ska smitta mig....
Han e tjurig o grinig, lite jobbigt men man får stå ut.
Han e "mamma, mamma mammmmmmmaa" osv.. Ni vet..
Just nu ligger han i sov rummet o ska försöka sova, men han bankar i väggen o tänder o släcker lampan och säger "ka, ka" hela tiden.. Gullifis..

Igår så pratade jag o Jerry om det mesta, förhoppningsvis så kan vi bli bätttre ihop..
Det handlar ju om att båda måste försöka, båda måste ha viljan..
ett förhållande kan inte bara "leva" utan det måste verkligen förbättras och man måste jobba på det tillsammans..
Annars lessnar man ganska snabbt o sträcker sig längre bort. och sen försvinner känslor mm.. och man tppar det man en gång hade...

Jaja, iaf.. nog om den.. den 17/9 ska jag till dietisten och min kurator!
Kan behövas vid såna här tillfällen..

puss på er Och på din min kära mor!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hejsan! Härligt att du är lite gladare,mitt i allt det jobbiga. Men det kommer att gå upp och ner nu ett tag! Men det är helt normalt och du har all rätt att bli ledsen.... Jag gråter med dig,det vet du! Ta hand om varandra!

Kram Mamsen

2009-09-14 @ 15:37:54
Postat av: Tine

ta hand om dej johanna!! <3<3<3<3<3 puss från christine , agnes och benjamin

2009-09-15 @ 01:06:42
URL: http://frallanochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0