Hej hopp



Life goes on!
Vissa är ju bara ment to be liksom.. Vissa inte.
Har vant mig att leva som jag gör. men nu blir det ändring!
I januari börjar jag skolan! Känns jätte skönt, jag ska bara få tid någon kväll att gå egenom frådet efter mina betyg. De säger ju att man ska spara dom, o det har jag gjort, men vart har jag (ta mig baklänges) ingen aning om! Haha.. Nej nej, nu är angie här, vi har tittat på Kanal 5 klockan nio... Alltså desperata hemmafruar!
På torsdag ska jag iväg på jobb å det ska bli så skönt att få göra något annat! hallelulia!

Nu e jag röksugen så nu måste jag ta angelica o smyga ut på min altan!
Man vet ju aldrig vem som lurar i buskarna.

Tjiing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0