Ett kapitel ur mitt liv.



Vad Hände, Vad var det som gick fel.
Jag frös utav all smärta som kom springande emot mig.
Det var en gång, du och jag.... Mot världen, då var det du och jag.


Jag skrev:
"She is my light when its dark!"

Jag låg bredvid dig i sängen, kände mig så hel.
Tills allt tog slut, det blev bara så fel.


TILLSAMMANS:
Besegrar vi berg med bara fötter, Vi klättrar över dalar! Springer egenom eld!
Simmar över havet, tillsammans siktar vi mot stjärnorna! Vi fann varandra när allt var som mörkast!
Tillsammans klarar vi allt, tillsammans finns det inget vi inte klarar.
Vi tar oss egenom hinder, så länge vi har varandra!
Aldrig mera ensamna, hennes mörker är mitt mörker, mitt mörker är hennes mörker!


Vart var jag, vart försvann du . . Vi trodde vi vunnit över allt, men istället blev vi förlorarna.


Om du behöver gråta - så ska jag trösta dig
Om du behöver prata - så ska du få prata med mig
Om du behöver mod - så delar jag mitt med dig
Behöver du styrka - så ska du få det utav mig
Behöver du kärlek - så vet du att jag HJÄRTAR dej!


Människor är som dom är..
Men om dom visste, bara kunde ana vad vi betyder för varandra.
Vi hittade något tillsammans, vi hjälpte varandra upp.
Vi pratar med varandra. Skriver tillsammans. Allt!

Vad ni än säger. Utan dig kommer jag aldrig att vara hel!!!!


Ikväll kände jag det ena och det andra.
Ikväll fick jag tillbaka en liten del, jag en gång förlorat för så länge sen.

Jag hjärtat dig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0