Jahapp.. Tankar.. och Flaya =)



Man lägger tilliten i handen på en annan individ.
Man ger allt man kan, allt man har.
Muren man byggt upp rivs ner mer och mer.
Vad har man sen kvar ?
Man blottar sin själ, man visar den sanna jag.
Man lever i ett skal utav en snäckas hem.
Vad gör jag nu, vad gör man sen ?
Man låter människor komma nära,
men alldeles för nära då springer jag, då gömmer jag mig.
Mitt liv, fyllt av hemligheter.
Det som jag gömt där långt inne, bakom hjärtat, bakom själen.
Det som ingen någonsin kan hitta, ingen får hitta..
Dags att finna sig själv.
Släppa det man håller i så hårt.
Låta tryggheten vila i någon annans famn.
Jag är nöjd, jag nöjer mig med det jag har.

-----


Flaya väckte mig i natt 02.00.
Hon flåsade och var orolig, gick runt i sängen.
Jag tänkte "faan, nu måste hon ut o bajsa"
Då jag kände hur varm jag var i kroppen.
Då jag kände hur hjärtat slog allt fortare med hårda slag.
Jag gick upp o Flaysan efter. Kollade mitt socker och det låg på 3.
Tänka sig att min lilla Flaya baja kände det på sig.
Tack och lov för Flaya! Tryggt att ha dig bredvid mig. <3
Vad hade hänt om du inte fanns bredvid min sida.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Tur att flaya finns för jag o min lilla fis klarar oss inte utan dig!!

2009-11-20 @ 20:00:18
URL: http://joosefinehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0