Nya dagar, nya tiden <3


Hej allihopa!
Nu e det iaf klar!
Den första Juli flyttar jag till märsta. Rätt nära stationen.
Med ute plats o grejer "UNDERBART".
Jag behöver det, mio behöver det. I augusti får Mio förmodligen en dagis plats.
Rätt nära där vi ska bo. =) Så himla underbart.
Ibland behöver man bara vara själv och få gå naken i sin lägenhet.
Hoppa runt på ett ben och bete sig som en galning utan att någon ser eller bryr sig.
Det blir väl lite kärvt i början med ekonomin, men när jag kommit igång och jobba ordentligt så blir der hela bättre!
(tack angie föresten). Jag längtar tills jag får pula och fixa där hemma med allt.
Grilla med polarna och ta ett glas vitt vin i värmen.
Mickis du får ta o komma med din lilla någon helg så umgås vi och barnen =)
Jag ser fram emot sånt. Ensamma kvällar, bara jag o Mio. Och hundarna förstårs.
Dom e nog ganska lessa på mitt flyttande. hehe..

29/5-2009
Jag kan inte förstå att det nästan är ett helt år sen jag födde min lilla grabb!
Tiden går så fort och han e en stor kille nu.
Han har rätt stora händer och väger lite mer än en 1 åring ska göra.
Igår slog jag och Jerry in hans födelsedags present. Pappret räckte precis.
Ska iväg och köpa lite kläder också. Regnställ och sånt.
Japp, min lilla e stooor nu =) Och fart på han e det också!
Så här ska det firas =)

Mamma älskar dig över allt annat i hela världen! PUSS



Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul att du fick lägenheten! Hoppas ni kommer trivas! Kram

2009-05-17 @ 20:42:58
URL: http://stoone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nämen gud så söt !

2009-06-04 @ 21:56:23
URL: http://misslisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0