Jobb, jobb och jobb

Efter att ha varit mamma ledig så är mat lite lat.
Har jobbat hela veckan, 2 nätter och sen dubbel pass. och idag.
Åh, det känns kan jag lova. Men det är bättre att komma igång.
Och jag trivs så bra på jobbet, känns som hemma fast borta.
Sen så babblar vi som fan, det e juh sån jag e liksom.
Och lätt för att prata e det också! Tack kjell!

Imorgon ska jag o mamma baka bullar till Mio.
Åh va mumsigt, =)

På lördag eftermiddag ska jag iväg någonstans med Angelica.
Jag ska möta henne i sollentuna kl 17.
Och jag har ingen aning om vad hon hittat på för bus.
Hon ska kidnappa bort mig. Haha, allt snurrar.
Jerry kommer hit och tar Mio, det e kul för honom att få umgås med sin pappa =)
Han blir så glad då. Han ler och säger ka!
Just nu sitter han nedanför mig och har upptäckt mormors böcker.
Han tittar på dom och river ut dom från bokhyllan. =)

Jag har börjat läsa jenna jamesons bok.
Många rekomenderade mig den.
Den är hemsk! Vissa stunder vill man grina..
Känner med henne liksom.
Hennes mamma dog i canser när hon var 2år.
Urcha, jag vet juh bara att jag inte skulle klara mig utan min mamma.
Men det finns väl en mening med allt.
Har ni inte läst den, så gör det!

Nu ska jag äta frulle sen vidare till jobbet!
Shoohoo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0