Nu ska vi klargöra lite saker!



En sak som jag får höra gång på gång är att jag förbjuder Jerry att träffa Mio.
Så är inte fallet. Och ni som undrar kan väl ta er i röver och fråga mig istället!?
Jag har ALDRIG NÅGONSIN förbjudit Jerry att träffa sin son.
Jag har levt HELA mitt liv utan en pappa, och skulle aldrig straffa Mio för vårat groll.
ALDRIG ALDRIG ALDRIG! Fattar ni ?
Mio betyder hela världen för mig och han behöver Jerry EXAKT lika mycket som han behöver mig.
Sen om Jerry väljer att träffa honom el inte är inte mitt problem.
Det är hans val, vill han så e han välkommen.
Jag har gjort allt för att det ska bli så! Men man kan aldrig tvinga någon att bry sig.
När jag och jerry fick Mio så sa vi att det skulle bli varannan vecka om det tog slut mellan oss!
Eller åtminstånde varannan helg... Det får väl tiden utvisa...
Jag har inte gjort något fel vad det gäller vår Mio.
Jag lämnade Ja, men man kan inte stanna för barnens skull..
Jag tog med mig mio för att det e jag som tar hand om honom.
Skulle jag ha lämnat honom eller? Överge mitt barn ? Öh nej...

Så alla ni irriterande Människor som snackar en jävla massa skit VÄX UPP FÖR FAN!!!
Kom och hälsa på mig och fråga mig om något ni vill veta! Inga problem..
Men snacka skit gjorde man när man va 14... Det säger mer om er än om mig.!

Och en annan sak...
Marioteten av alla barn som är "skiljsmässobarn" Bor med sina mödrar på heltid!
Inte för att vi sagt att det ska va så, utan för att karlar är handikappade och vill leva sitt unkarlsliv!
Min mamma tog ensam hand om 4 barn...
Och inte för att hon "tog" oss.. Utan för att vår far inte ville ha oss....

Suck säger jag bara... Patetiska människor..

Kommentarer
Postat av: Josefine

Bra skrivet!

2009-06-20 @ 09:18:13
URL: http://joosefinehansson.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej Johanna!



Jag tror att du är en toppenmamma åt Mio. :) Hoppas det är fint med er! Mio är verkligen supersöt!



Kram kusin Ida

2009-08-06 @ 12:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0