Josefine!



Min syster är min syster oavsett vad hon gör, gjort eller väljer.
Josefine har funnits i HELA mitt liv, vi lekte tillsammans, bråkade med alla tillsammans.
Stöttade varandra och hjälpte varandra. ALLA syskon bråkar ibland.
Man är faktiskt 2 olika personer så det är inte alltid man tycker lika om allt.
MEN, Blod är tjockare än vatten.
Och jag väljer Josefine över ALLA andra. Hon är min syster.
Kommer alltid att vara min syster oavsett.
Hon fanns när ingen annan gjorde det, hände det mig något så gjorde det ont i henne.
Händer det josefine något så gör det ont i mig.
Vi behöver varandra, vi vet sanningen om allt. Vi delar minnen, vi delar barndom, vi delar far, mor och bröder.
Vi delade på leksaker, godis, sorg, smärta, glädje och tårar.
Ingen känner oss så bra som vi själva gör. Jag vet allt om vårat liv, josefine vet allt.
Vad som än händer så är hon min syster.
Och framför allt.
Hon va den som fanns för mig för en tid sen när jag behövde henne mest!
Hon delade min smärta. hjälpe mig upp, skvallrade för mamma om saker jag gjorde som va dåligt för mig.
Hon fick mig att sluta med det som var dåligt. Då hon sa "Jag vill inte förlora dig igen"
Medans alla andra bara drog. Vi hade våra upp och ner gångar.Men vi har alltid hittat tillbaka till varandra.
För vi har så mycket mer än bara vänskap i bagaget. Vi är Familj!
Jag älskar dig Josefine och din Bulle. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Josefine

Älskar dig oxå. :)

2009-06-20 @ 12:29:47
URL: http://joosefinehansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0