God morgon och glad midsommar!

Nu e man vaken med tuppen.
Ledig tills den 28, så det blir lite semester kan man säga..
Flyttar den 1 Juli och det ska bli jätte roligt.
Komma igång med allt och fixa hemmet.
Göra precis som man vill, ha det precis som man vill ha det. Underbart!
Min lill kille får eget rum och ska göra det jätte fint.
josefine flyttade igår och jag hjälpte till =) Hon ska inte bära så mycket eftersom hon har bullen i magen.
Men jag e ju hulken så haha... Enda skillnaden är att jag inte är grön.

Mamma dammsuger och jag ska upp på kiosken snart..
På lördag ska vi iväg och handla en cyckel till henne.. Hon behöver det.

Jag har köppt mig en data också, och en dammsugare =)
Så skojjigt, behöver bara ett databord också.. hehe, men det finns rätt billiga på IKEA..

Nej nu e väl klockan snart nio. så tjingeling badring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0