dreams

x I had a roof overhead
Had shoes on my feet
Sure i was fed
But no one was there when i was in need
So who am i now?
Who do you want me to be ?
I can forgive you but i won´t re-live you
I ain´t the same scared kid i used to be
Im gonna live, im gonna survive
I dont want the world to pass me by
Im gonna dream, i ain´t gonna die
Thinking my life was just a lie

Bon jovi - I want to be loved


Jag är lite nojjig. Ringt min diabetes sköterska.
har lite frågor som behöver få svar.
Typ hur stor chans är det att man hamnar i koma?
Hur lågt kan sockret sjunka innan det blir allvarligt?
Eftersom att jag kommer bo ensam med Mio så behöver jag lära mig så mycket som möjligt.
Tänk om något händer och jag bara ligger där, Mio kan inte göra så mycket.
Och ingen runt om har någon aning om vad som hänt.
Jag är mer rädd för att Mio ska bli ensam än att jag hamnar i koma..
Jag e rädd vad som händer med honom om jag inte e vaken.
Det e en jobbigt tanke.. Man ska skydda sina barn. Och vad händer om jag inte kan det..
Måste ge mina nycklar till någon som bor i närheten, som kan ta sig in om det händer något..
Ska kolla om det finns någon bra granne man kan ha kontakt med.
Berätta för dagis personal och allt.
Och viktigast se till att inte hamna i koma.. Bu hu...
Hålla koll på sockret och allt..

Men iaf, idag ska jag mamma och mio följa med josefine och ett gäng till barnens hus.
Kolla barnvagn och så ska dom nog shoppa lite =)
Vi ska gå med 3 gravida fruntimmer. Haha.. :P Blir skoj..

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0