Det var inte igår.



Halloj. Nu var det ett bra tag sen sist !
Jag har flyttat till märsta nu, sen har jag haft fullt upp..
Varit sjuk pga diabetesen.. Dagen efter att jag flyttade in så hamnade jag i koma..
Vaknade upp alldeles blodig och har bara svaga minnen utav dagarna som varit och kom efter.
Det var bland det läskigaste jag varit med om och jag tackar gud för att jag inte hade min son hos mig.
Skrämde bara livet utav hundarna, och Flaya vägrade äta mat och var allmänt deprimerad efter det.
Hon är ju min lilla bebis och har alltid mått dåligt när jag gjort det..

Nu mår jag ganska bra iaf,, har varit så snurrig i flera dagar och snubblat på meningar..
Nu kliar det bara en jävla massa i huvudet på mig efter stygnen, men det läker iaf!
Jerry och Sanna har varit här i stort sett varje dag och hjälpt mig jätte mycket..
Är rädd för att vara själv nu, eftersom att jag inte fick någon varning,, allt gick så snabbt..
Det har varit min rädsla hela tiden.. Urch blä..
Men tack sötnosar för all hjälp och allt stöd..
Har kunnat slappna av och känt mig trygg.. Inte behövt stressa ihjäl mig..
Josefine har också varit här och hjälpt mig, =) Tack mina änglar..
Josefine, Linda, Amir och Jerry höll mig sällskap också under sjukhusvistelsen. Det var trevligt.!
Det läskigaste var att först mindes jag inte ens vart jag var, Vem jag var,
att jag hade hundar, Mio, jag mindes inte mycket.. Som tur var att jag hann ringa mamma innan o berättade att jag kände mig konstig, så hon hörde när jag föll o försvann från telefonen och ringde ambulansen.

Men iaf, Idag köppte Jerry en tvättmaskin till mig. Som en inflyttningspresent..
Och kunde inte fått något bättre! Att behöva stressa ihjäl sig för att hinna till tvättstugan hela tiden är inte kul.
O alla vet väl hur snabbt barn skitar ner sig.. =) På tal om barn, nu sover min lilla och va nyss inne o pussa på honom..
Ska lägga mig nu också...

Och alla ni som sett mig ute så vill jag bara påpeka att jag har inte fått stryk..
Blåmärkerna kom till när jag föll i koma, Även fast det ser ut som att jag skulle fått mig en höger..
Lite kul faktiskt, människor glor så mycket. haha!! Aja, skit samma.

God natt allesammans..



PS Mio tog sina första steg här om dagen, så snart e det fullt ös!

Kommentarer
Postat av: Angie

Nu är vi grannar.. tihi..



:D :D :D :D

2009-07-24 @ 10:37:47
URL: http://angeeliqa.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia

hej gumman har du bytt nummer? jag får inte tag på dig!

2009-07-24 @ 13:15:50
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Angie!

Uppdatera mera!

2009-07-28 @ 19:21:49
URL: http://angeeliqa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0