"Presidenten är ute efter min hjärna för den inehåller värdefull information!"


Du har legat med 2 stycken på en vecka.... Drar mig i håret o skriker "HOOOOOORA!"
Medans han jag låg med själv legat med 3, 4 eller kanske till o med 5 st på en vecka..

Det är något jag funderat över i x antal år... Diskuterade det även med Jane idag när vi var ute o "promenerade".
Varför är det så tufft o coolt för en kille att ha sex med många tjejer.
Medans för en tjej är det skam.. JA mena, slampa mm....
En tjej som haft sex med många killar har en H- stämpel...

Det är sjukt o bevis på att män är män.
Vi kvinnor är kvinnor men med ett lite sämre ryckte..
Det är inte så att jag tar betalt för att ha sex med en kille... Ganska så desperat..
Men skulle jag ta betalt så va fan gör det egentligen... Då e man så pass intelligent att man har ett "jobb".
Bättre det än att vara man, ligga med massor för att få vara cool!!?? el?

Jo man kan ju skriva om detta o diskutera en hel del.. Men men...

Idag var vi hos Jerrys föräldrar. Kidnappade med mig Jane hem..
Kul att umgås med någon vettig människa någon gång..
Vi har suttit i köket respektive sovrummet o snackat.. om sånt de flesta kallar "tjej snack".
Massa intressanta och ointressanta saker =)
Vi gick ut på prommenad, mjoo vi gick väl inte speciellt mycket..
Vi stod mest stilla o pratade en massa. Var femte minut typ stannade vi...

Haha,, antar att vi inte kan gå o prata samtidigt =/
Vi har väl båda en liten bit utan "man" i oss.

Nu sover mina änglar, o jag o jane sitter uppe...
Båda sitter i soffan o gör exakt samma sak..
Skriver blogg ignlägg.. Snacka om nördar..
Vi stannar upp att  ibland för att tjuvkika på vad den andra skriver och så sneglar vi lite på tv:n..
Johopp.. Nu blir de väl snart sängdags..

Gott nytt år föresten.... Päronpinglor.. JM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0