Ord från hjärtat.



Säg inget, var bara tyst.
Ta min hand,
håll den hårt och önska dig något.
Jag finns här.
Sjunger mina ord till dig.
Jag är din vän.
Föralltid.
Även om jag inte finns så kan du
höra mig egenom fåglarnas kvitter.
Dom har sina vingar, fria föralltid.
Vi har träffats, träffats i drömmarnars värld.
Då va vi tillsammans, älskade.
Sen glöme vi bort var det var.
Kall, så kallt.
Kylan strömmade, genom våra ådror.
Frusna, vi blev till is.
Vår kärlek, vänskap bara dog.
Du önskade dig något.
Släppte min hand.
Du försvann in i mörkret.
Kvar blev bara jag.



Som blomman i trädet är du.
Som den vackratse utav ass alla.
Det är du.
O jag, jag är den som värdesätter dig högt.
Och den som planterade en blomma upp i trädet.


 JM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0