Funderingar



Jo, så e det. Jobbade igår, JÄTTE SKÖNT. Men saknade min lille plutt massa.
Han ligger just nu o sover =) Sötisen.
Jo, sitter o tänker på allt som måste göras.
Packa, rensa ut massa skit.. Tänker inte ta med mig skräp till huset.
Ska bli så roligt. Jag o lotta kan prommenera med hundarna o mio förstås.
Det ska bli skoj =)
Tänk också att få sätta upp alla gardiner osv som ja beställt =) Nice.
Sjojjigt.. Mamma ska passa mio medans vi flyttar.
Ja måste se till att städa den här lgh också innan. Men det hinner vi.

I morse var jag på en låååång prommenad med mio o vovvarna.
O självklart va det några barn som smällde smällare precis bredvid Shiva.
O hon var livrädd hela vägen hem.
Men hem kom vi iaf  .

Nu ska ja snart till väsby, hämta mera medecin o betala en eller två räkningar.

Hej hopp i lingon skogen

Kommentarer
Postat av: Josefine

vill bara säga att jag älskar er, dig o min lilla fis unge.. :P

2009-01-22 @ 20:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0