Ett stick i fingret


Godmorgon 10,2.
Skriver ner det på pappret.
Mio bebis ligger i sin resesäng han fick utav Frida o Hampus igår.
Vilken sötnöt till bebis hon har! Charmtroll.

Tidigare igår så träffade vi hampus i centrum också (malins hampus)
Amanda o Malin, Jag tror mio blev kär i amanda. Vilken blick!

Jag sitter här och funderar på vad jag ska äta till frukost.
Jag skulle vilja ha en cig! men ajabaja.. blä.
Mio säger "vov, vov, pap pap papa."
Riktig pappa gris!

Nu ska jag väl gulla med mitt lilla troll. hej svejs.


Angelica, skriv dig en blogg.



Kommentarer
Postat av: Angie

Jag vill inte!

Du vet redan allt.. haha

2009-01-27 @ 09:51:30
Postat av: Malin och trollungarna

hej du pärlan! Trevligt att ses i går! hoppas vi ses snart igen Mio den lilla fisen har blivit sååå stoor och såååå söt! hihi puss från oss tre!

2009-01-27 @ 20:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0