Ett hjärta

Jag har förlorat.
Förlorat mycket.
Men inte så mycket
har varit jobbigt att förlora.
Så som du.

Tänk att den som stod mig närmast bara på en dag försvann.
Någon som har tagit hand om dig, hjälpt dig, fått dig att må bättre.
Den som kanske älskar dig mer än någon annan.
Den bara försvann..

Jag har ljugit för mig själv, inbillat mig att man mår bra.
att man inte bryr sig, inte saknar.

Men inte en dag har gått då ja inte velat dra tillbaka klockan till en tid där det var bara du o jag.
Man kanske hade gjort annorlunda då. Jag hade gjort det.
För inget har gjort så ont som du.

Hjärtar dej. Alltid!

Kommentarer
Postat av: Jenny

En känsla att du pratar om våran tid? Den bästa tiden? Jag saknar massor! Eller är jag självisk som tänker så? hm?

2009-01-18 @ 13:06:08
URL: http://stoone.blogg.se/
Postat av: jerry

? jasså det menar du

2009-01-20 @ 18:55:08
URL: http://magdalenajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0