De lyckligaste sekunderna i mitt liv.


Mios första ord blev "mamma" eller typ momma...
Men iaf, det var vid köksbordet.
Han hadde precis fått sin lunch, lekte med sin sked o tittade på mig med sina stora ögon o sa mamma.

Åh jag blev så lycklig, min lilla bebis, min min min...
Hihi, det gjorde min dag!! Fy fan va skoj.. Han kan säga mamma, han kan säga mamma...
Haha, ne nu skryter jag =) aaa, det gör jag. =) weeeei. Poff..
 
Min bebis har blivit stor !! Mamma mamma mamma "dansar omkring"



O du, Diego! Sköt dig. =)

Tjingeling

Josefine
Be you, be strong.
Even when it hurts.



Mitt lilla hjärta
:)

Kommentarer
Postat av: Jane

Jävla sötunge <3

Var stolt! :D

Är Diego jag eller? xD

2009-01-14 @ 17:44:28
URL: http://aega.bloggagratis.se
Postat av: Malin

Grattis hörru! VIlken känsla det måste ha varit!!

2009-01-16 @ 14:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0