Bubbel trubbel ?



Det är inte lätt, men vem fan har sagt att det ska vara det.
Livet då alltså. Och en annan sak, när jag ändå klagar.
Min tvättmaskin äter strumpor.
Det finns alltid alltid bara en utav vardera.
Aldrig båda. nej nej, Dumma tvätt maskin.

Min bebis har varit rolig..
jag lägger honom, hör efter typ 30 sek hur han tjoar o da da da. Pust o stön..
Går in i sovrummet o kollar, han ligger då på mage, tittar upp på mig o världens flin.
Samma sak hände väl 5 - 6 gånger innan han tillslut somnade.
Min gullefis =)

Just nu gör jag inte mycket, jag sitter vid datan och som ni kanske förstår skriver jag i min blogg.
Jag är totalt sysslolös ibland. Gjort massvis idag, helt sjukt att ja ens orkar med tanke på natten som var.
Men e man hulken men inte grön så e man. Jag dör väl när jag e klar här o ska sätta mig i soffan med min pojke.

Jag vill ha mat, mat mat mat... Massor med mat.

Och så finns det en nyfiken liten dam här bland oss människor..
Jag vet att du läser det här o tänkte bara säga puss på dig!
Mammis. hehe. Pussa vovvarna från mig. Tomt utan de här.

Nu ska jag klä av mig naken. Och känna på för en stund hur det e att vara nudist.
Ingen blir gladare än Jerry.! Mouahahahahaaa.

Ne nu e jag nog rätt så övertrött, skriver bara en massa babbel o bubbel.
Tjohooooo för mig o mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0