Diabetes



Va hos Danne och Mats på fest. Shiit vilka g o trabbar det är!!
Danne in my heart! Tack för den du är.
Jag o Angie satt mest o pratade, tog en tripp hem till dem en sväng och tillbaka.
Sov över hos mamma från Sön - Mån för att jag skulle till läkaren.
Fick veta att Danderyd "missat" att ta ett prov på mig så de vet inte om jag har Diabetes 1 eller 2.
Eller något där emellan... Tog blodprov och ska få veta i mars, ska dit igen då.
Kommer inte att byta läkare fören Magdalena är "klar" med mig.
Vet min Diagnos osv...

Imorgon ska jag träffa Angie med Mio.
Sen ska jag träffa Danne imorrn eller torsdag efter hans jobb.
Lite kul e det för samma dag som jag pratade med Danne så fann jag Johanna igen.
Och va skönt det är!

Min lillgrabb ligger och sover, Min stora grabb är ute på hyss.
Ska väl se mig om något att äta kanske.. Sååå Slarvig! Jag vet mamma.
Ska sköta mig bättre... Om inte annat för Mios skull.
Jag ska väl leva ett tag till för honom. Gullefisen..

Jag älskar er! Pussilipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är glad att du , sakta men säkert håller på hitta dig själv igen hanna!





Älskar dig massor min ängel!

Du & Jag mot världen <3



Puss din Angie

2009-02-17 @ 22:23:41
Postat av: Elin

Johanna! Oj satt och kollade runt på nätet, vet inte hur, men jag hittade din blogg.

Elin här, vi jobbade ihop hos tessan för två år sen ungefär.

Oj så har du fått barn, grattis ♥

Har tänkt på dig några gånger, undrat hur det gått med allt för dig.

Måste tacka för att du hjälpte mig på traven att inse att mitt ex aldrig skulle bli en "bra" kille. Du sa en hel del kloka ord till mig! Tack, för jag tror dina ord hjälpte mig att lämna honom. Han hade nog brutit ner mig helt annars.

Kram

2009-02-18 @ 00:50:01
URL: http://elinkarro.blogg.se/
Postat av: mamma

Såg du Elins inlägg?

Puss på er!

2009-02-19 @ 20:30:39
Postat av: Elin

Hej gumman!

La till dig på msn nu, så hoppas jag vi hörs där snart!

Jo det har gått bra för mig, pluggar tredje terminen på Socionomprogrammet i Östersund. Trivs jättebra. Har praktik denna termin i Uppsala. :)

Vilket söt son du har fått, är glad för din skull!

Hoppas vi hörs snart!

Kramar på dig!

2009-02-20 @ 12:51:45
URL: http://elinkarro.blogg.se/
Postat av: Kevins mamma Mia!

Vad hette din andra blogg nu igen?

2009-03-02 @ 16:29:28
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0