Be you, be strong.


Jag ser, jag såg.
Såg dig, som ingen annan sett dig förr.
Framför mig, framför dig. du står , jag står.
I min själ, kan jag sakta se spegelbilden utav dina tårar o din smärta.
Smärta, utan sin källa. Smärta i sina bästa dagar.
Du är liten, jag var liten.
Du är du, och jag älskar dig för att du är du.
Jag är jag, inte alltid perfect.
Men skulle någon älska mig då?
Om de inte kan hata mina fel?

Att vara sig själv är en kamp man slåss om varje dag.
För att kunna vara sig själv måste man veta vem man är.
O för att veta vem man är måste man vara ärlig emot sig själv.
För att vara ärlig emot sig själv måste man acceptera sina fel o brister.
Erkänna att man är mänsklig o snudda vid själen.
Och ge löftet till sig själv att aldrig gömma den man är.

Jag lever hellre mitt liv som mig själv, än i skuggan bakom någon annan.

Du är flickan i mig jag aldrig kunde vara.
Klandra inte dig själv för andras fel o brister.
Ditt liv, är ditt liv. O ditt val att leva som du vill.


God natt

Kommentarer
Postat av: Malin

Hola! Snyggt det blev!!! Visst äre kul att pula lite??



Jag har lösen på bloggen nu igen av några anledningar, så vill du ha lösen eller så kan du mejla mig!



Kram

2009-02-02 @ 23:01:42
URL: http://rockmorsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0