Världens vackraste människa


Det var ett bra tag sen sist. Har haft ganska mycket att göra. Allt det här med flytten osv.
Nu bor vi i bålsta och jag storm trivs här. Det är helt annorlunda! Människor är hur trevliga som helst.
Bussarna är ju as fräscha! Sjukt faktiskt.. Nej men det är as nice =)
Min lill kille växer så det knakar, han är ju sååå himla stor nu, Han säger "mamma" "pap, pap" "Ka" - vilket betyder "lampa".. Åh han e sååå duktig.. Jag o Danne e helt säkra på att han sa "hej" också... =)
Han står upp, klättrar upp på min och står. Han vil absolut inte sitta. (inte krypa heller för den delen)
Han kommer nog springa direkt.. Min lilla latis =) Mio är den sötaste som finns, !
Just nu ligger han och sover, gullefisen.
Ska sätta in lite bilder på honom så får ni se vad stor han blivit!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0