Satt en stund vid datan!


Igår var en förbaskat skit bajs dålig dag. Jag var inte på något humör alls.
Som vanligt diabetesen som spökar inuti min kropp.
Den tar inte bara död på mina organ utan på mitt psyke också!
Jag låg väl strax över 20 något sånt där. Ringde i panik till mamma för att allt kändes bara så hopplöst!
Men efter att jag pratat med henne fick jag väl ordning på en del. Hon är min mamma, min bästa vän och min "psykolog"
haha, nej men hon e allt i ett och har för det mesta alltid vettiga saker att säga.
Hon är världens bästa mamma och att hon finns i mitt liv gör mig stark! Hur ska jag någonsin klara mig utan dig?
Hon hjälper till med Mio massor, när vi jobbar och så, (han har inte fått någon dagisplats än) så hon blir lite som hans dagmamma! Och Mio är en mormor gris så det passar sig bra!
Mamma har en lampa i hallen som Mio bara älskar! Han älskar alla lampor men den mest.
För den får han slå på och ta på och titta hur mycket han vill på =) Han ler och säger "ka, kaa" till ALLA lampor.
Min underbara lilla fis! Sen vill jag säga att Jane jerrys lilla syster, Mios faster bara är hur jävla bra som helst på att skriva!
Läste din blogg gumman, och när man läser dina texter så är det som att man verkligen lever sig in i det du skriver!
Du är duktig och det förtjänar du att höra VARJE dag! Du är vettig helt enkelt. Lilla Diego!
Nu har Mio vaknar och sitter bredvid mig och tittar intressant på vad jag håller på med! Han sträcker sig och försöker få tag i datan men blir irreterad på att den står för långt bort. Han spänner hela kroppen och säger "mhheeehhm" el något liknande. han försöker bita mig också den lilla busen! =)



Världens sötaste!

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för dina fina ord gumman!

Förstår så väl att det känns jobbigt ibland!

Men tänk på att du har världens underbaraste och gulligaste unge! Kram till er alla!

2009-04-10 @ 14:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0