de e kväll

Tankarna susar runt bland alla saker man måste tänka på att ha med sig.
Ska hem till mamma på tisdag efter jobbet.
Jobba imorgon natt och dag, men det e härligt.

Har snart läst ut boken Star skriven av pamela anderson.
As bra bok! Jag rekomenderar den verkligen.
Handlar om hur en helt vanlig tjej som jobbar sig upp.
Ensam ibland dom rika o berömda i LA. Naiv och för snäll.
'As bra =)

Min lilla fis ligger och sover, danne har varit här i några dagar och mio tycker de e kul.
Mina vovvisar ligger bredvid mig när ja sitter här i soffan. Gulle grisar.

Danne o jerry e ute på vift. snart e de väl hemma.
Ska ta mig en smörgås och en kopp choklad.
Hare. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0