Bebis o Jag hos mamma!


Så nu har jag jobbat i två dagar, imorgon kvar sen så blir det att åka hemmot igen.
Är hemma hos mamma nu, vi har ätit glass och godis. Det var gott som fan!
Jag undrar vad som hände med att jag skulle få en remiss till danderyd? hm, snart 1 månad sen hon skulle skickat den.
Jupp jupp, nu struntar vi i det.

Mio är så himla go! Jag såg "familjen annorlunda" och insåg hur mycket barn jag skulle vilja ha!
Jag vill ha massor i stora lass. Jag vill ha barn överallt som skriker mamma, slåss med varandra, gapar o tjoar. Åh!
Värsta mysigt =) Jag vet ju bara hur gulli min lill grabb är!
Och snart fyller han 1 år! Ska bli suveränt. (Fast idag diskuterade vi lite) Dom e kanske inte fullt så söta som tonåringar!
Man minns ju själv hur man va och hur syskonen va! Men den tiden går över den också och det blir ju bättre.
Jahapp, nu e våren här också, jag tror absolut att våen är den bästa årstiden. Man har gått hela vintern och längtat efter värmen. Och fåglarnas underbara kvitter =) Ne nu ska jag hoppa in i badet en snabbis. Fullt ös imorgon!

Tjohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0