Ödet hann ikapp oss. Kärlekens vingar.

Ungdommar, fy fan vad vi festade... Vi drack o tjoade, gjorde gatorna osäkra.
Första gången jag träffade dig, så va i stort sett du "tjejernas dröm" Alla ville ha dig....
Men inte jag, jag tyckte bara du va det vackraste jag skådat, men inget ja hade förhoppningar på att få.
Kommer ihåg en dag när jag var 15 år... Vi eller vår familj bytte lägenhet med varann, vi ville ha mindre, ni större.
O där va du igen,.. Vi såg på film (fortfarande i er lägenhet på nr 17) Soffan va fullsatt. Så du satte dig bredvid mig o la huvudet i mitt knä och jag strök dig med fingrarna genom håret.... Men där tog också sagan slut..
Inte förrsen år o förhållanden senare träffades vi igen.. Jo visst hade vi träffatigs några gånger emellen, men då va det aldrig mer än vänskap..

Jag va dö förälskad i dig, o när du kom på min födelsedagsfest med danne o allihopa så var du bara sååååå fin.
Men jag trodde aldrig någonsin att det skulle bli vi.
Men en natt så messade du mig, messade messade och messade..

Den natten sov du hos mig, den natten glömmer jag aldrig, för det var den natten det blev du och jag!

weeeeeiiiiii.... POFF!

Älskar dig Jerry Eriksson! <3


Kommentarer
Postat av: Jane

Haha! Johanna! Tjejernas dröm? Snarare MARdröm (trots att flesta tjejkompisar jag haft varit tända på honom).

Var du bara 15 när vi bytte? :O Hade för mig att du var äldre ^^

Låt mig bara säga, att om det var någon som var tur att få träffa någon, så var det tur att han träffade dig, för han behöver någon som är klok, seriöst. Jag oroar mig för honom om natten ibland så jag nästan grinar.

Men du behöver ju inte berätta att jag sagt det, jag har hellre kvar min "image" som elak lillasyrra än att han ska få veta att jag gråter över honom ibland.

2008-12-28 @ 16:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0