Ännu en dag


Idol började för drygt 30 min sedan. Självklart hoppas ja på Kevin! Vilken pärla.
Han sjunger just nu sin först valda låt. Underbar!

Mamma pratade med Johan för ett tag sedan, de va väl okej med dom. Så bra som de kan vara.
Medans mamma pratade med Johan så hörde hon linda i bakrunden.
Vad sa hon frågade mamma. Johan gav luren till Linda.
som frågade " du myrna, tror du kanske, alltså inte just nu men om ett tag, tror du jag kanske kan få träffa Mio då?"

När mamma berättade det höll jag på smälla av...
Vill bara åka dit på en gång, Dom får träffa honom hur mycket  de vill!
Det kändes i hjärtat! På ett bra sett.

Tänker på er varje dag!

JM

Kommentarer
Postat av: M

Jag kan inte föreställa mig vad din bror och eran familj just nu går igenom, eller jag vill inte föreställa mig. Har själv en dotter på 3 månader, vill som sagt inte föreställa mig.



Beklagar verkligen.

Nangiala tog emot Alexander med öppna armar.

2008-12-12 @ 22:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0